05.01.2012

Hei 2012 :: Hello 2012

Så var all pynt og gran og rødt borte for denne gang. Bare en liten gul nisse står igjen, for det er ikke egentlig en nisse, men en soldverg som minner om lyset og varmen vi venter på. Vi har begynt året med lange, late sofadager med bøker og hjemmelagde spill med finurlige regler. Jeg har gjort ferdig et par plagg som av forskjellige grunner har blitt liggende, som et par bukser til storebror i rester av gult og grått ullgarn. Og så har jeg renset, sortert og lagt planer for året som kommer. Oransje, rosa og koksgrå planer. Myke, morsomme og nostalgiske planer som skal deles på rarerusk-bloggen i året som kommer. En nyhet i år er at jeg kommer til å skrive innleggene på både norsk og engelsk. Jeg har nemlig fått en del internasjonale lesere i det siste, som jeg gjerne også vil kommunisere med.

Ønsker dere alle et riktig fint år! 

I decided to make my blog a bilangual one, as I have many international visitors that I would like to communicate with as well. So if you are one of them, a warm welcome to the rarerusk-blog, and please feel free to leave comments if you like.

We recently packed away all decorations, except one little yellow gnome. He is a sun-gnome, a reminder of the light we are patiently waiting for this time of year. We started the new year with long and lazy days on the couch with books and homemade games with homemade and curious rules. I finished a few things that has been lying around for different reasons, like a pair of wool-pants for big brother in grey and yellow leftovers. And I have been cleaning, organizing and making plans for the new year. Orange, pink and charcoal plans. Soft, funny and nostalgic plans that I will share in this space the coming year.

Wish you all a good year!

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud. Jeg elsker sol-alfen som naturligvis må blive fremme nu hvor vi går mod lysere tider. I det hele taget har jeg glædet mig over poesien i din fine blog og kommer gerne igen i fremtiden.

    Glædeligt nytår. Jeg håber det nye år vil bringe meget sol og latter til dig og din familie.

    SvarSlett
  2. Spill med finurlige regler, det var kjent :) Mye sånt i romjula.

    Inspirererende med engelsk tekst også, det vurderes, men enn så lenge er jeg vel best på norsk...

    SvarSlett
  3. Råkul strikkebukse der!
    Riktig godt nytt strikkeår =) Gleder meg til å følge med deg videre

    Mvh Siv

    SvarSlett
  4. Hm så spennande med "Oransje, rosa og koksgrå planer"! Gler meg til å følgje med på bloggen i det nye året. Kombinasjonen grått og gult var forresten smashing!

    SvarSlett